czwartek, 10 kwietnia 2014

Paski wybielające zęby Whitestrips Supreme firmy Crest - recenzja

  " Uśmiech jest najpiękniejszym makijażem kobiety "

 

Tą złotą myślą chciałabym Wam przybliżyć produkt firmy Crest ( Blend-a-med ), który testowałam na swoich zębach kilka miesięcy temu.


To było już moje trzecie podejście do wybielania zębów. W dwóch poprzednich przypadkach stosowałam Białą Perłę, jak dla mnie numer 1 !
Paski wybielająca zakupiłam na allegro (14sztuk, 7 dniowa kuracja !!) , wydałam na nie ok.40zł.

Moja opinia:
na każdego działa co innego, na mnie paski nie zrobiły wrażenia, ponieważ różnicy praktycznie nie zauważyłam żadnej. Ślina , która się produkowała często powodowała,że paski się ślizgały z zębów, folia się marszczyła. Bólu żadnego nie odczułam, brak wrażliwości podczas jedzenia.

Jak stosuje się paski?
  • Najlepiej bezpośrednio przed założeniem pasków nie szczotkować zębów , to zmniejsza znacząco ryzyko uwrażliwienia.
  • Dobrze jest w czasie wybielania używać miękkiej szczotki do zębów i pasty przeznaczonej do wrażliwych zębów
  • Ograniczyć szczotkowania zębów do minimum - dwa razy dziennie.
  • Zęby powinny być suche przed użyciem pasków!! - to jest ważny punkt
  • Myślę, że również dobrze jest w czasie wybielania zrezygnować z posiłków, napojów, które zwykle powodują, że zęby żółkną: kawa, mocna herbata, soki marchewkowe, sosy pomidorowe itp.
  • Przed wybielaniem trzeba pozbyć się wszelkiego kamienia z zębów, bo w miejscach w którym on występują zęby się nie wybielą! 

1 komentarz: