niedziela, 13 kwietnia 2014

Moje Długie włosy - pielęgnacja

Cześć! W dniu dzisiejszym pokażę Wam, jak dbam i czego używam do moich włosów. Mam bardzo długie, ciężkie i gęste włosy. Przyznam szczerze,że do czasu gdy zrobiłam grzywkę to nie dbałam o nie specjalnie. Sporadycznie używałam maseczek, jedwabiu, odżywek. 

 To moje podstawy, których używam od dłuższego czasu.


1. Szampon Natei naturals przeznaczony jest do włosów normalnych oraz przetłuszczających się.Upolowany został w Biedronce , cena niska (ok.5zł za 500ml) , a zaskakująco bardzo dobrze sprawdzający się na włosach. Jestem bardzo z niego zadowolona, włosy po nim pięknie pachną, są puszyste. Bardzo łatwy do spłukiwania, nie miałam po nim łupieżu. Jak dla mnie strzał w 10 z tych wszystkich cudów, jakie czasem można trafić w tym sklepie.

2.Hegron Creme Voeding - odżywka bez spłukiwania. Moja odżywka z 'dzieciństwa', ponieważ pierwszy raz kupiłam ją u fryzjerki w wieku 10 lat? Zapłaciłam za nią ostatnio 7,99zł , więc cena równie niska.
Używam ją przede wszystkim ze względu na to,że z racji długich włosów, mam problemy z rozczesywaniem ich, a ta odżywka to ułatwia. Dodatkowo lekko wygładza i ma bardzo przyjemny zapach. Jest to odżywka BEZ SPŁUKIWANIA !!

3.SCHWARZKOPF GLISS KUR Liquid Silk Gloss Odżywka ekspresowa spray do wlosow matowych,lamliwych - 200 ml Znana i polecana przez wielu, pięknie pachnące po niej włosy.Natychmiast ułatwione rozczesywanie i połysk. Zapewnia matowym i łamliwym włosom odczuwalną miękkość oraz natychmiast ułatwia ich rozczesywanie. Jestem miłośniczką tej odżywki, szybka i praktyczna w użyciu, daje efekt, gorąco polecam!

4.Odżywka w sprayu Schauma Fito-kofeina, opakowanie 200 ml. Niby podobna do poprzedniej,ale...no właśnie jest pewne ale, które daje minusa ode mnie tej odżywce. Nie jestem zadowolona, zapach ok, jak większość odżywek,ale moje włosy po jej użyciu są sklejone, efekt tłustych włosów!! Kupiłam z ciekawości, ale już nie wrócę do tego produktu.

5.Delia HF , Natural Hair Silk. Jedwab do włosów.
Cudo! Pięknie nabłyszcza moje włosy, sprawia ,że włosy wyglądają na zdrowsze, nie puszą się,ale też nie robi efektu maski tłustych włosów.



Póki co, bazuję na tych 5 produktach, gdy znajdę jakiś inny złoty środek lub będę coś nowego testować- na pewno dam Wam znać.

Pozdrawiam 
The Brunette Dream

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz